Tydzień 22 – 26 VII 2019
1. Opracowywanie projektów wykonawczych branży drogowej: opisy techniczne, plany sytuacyjne, przekroje poprzeczne i podłużne oraz szczegóły konstrukcyjne.
2. Analiza otrzymanych materiałów od instytucji zewnętrznych.
3. Opracowywanie projektów wykonawczych branży konstrukcyjnej: wanny po stronie Uznam i Wolin; tunel wykonywany metodą odkrywkową po stronie Uznam i Wolin; Budynki Stacji Transformatorowych TK1, TK2 i TK3.
4. Opracowywanie projektów wykonawczych branży architektonicznej dla wszystkich budynków.
5. Opracowywanie projektów wykonawczych branży sanitarnej: przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej; odwodnienie tunelu oraz dróg; Budynek Centrum Obsługi – instalacje sanitarne i wentylacja; przebudowa sieci gazu średniego i wysokiego ciśnienia, Budynki Stacji Transformatorowej TK1, TK2 i TK3 – wentylacja.
6. Opracowywanie projektów wykonawczych branży elektrycznej i telekomunikacyjnej: przebudowa sieci teletechnicznych, oświetlenie terenu, przebudowa kolizji WN 110 kV, dźwiękowy system ostrzegawczy i nagłośnienia, systemy bezpieczeństwa, SSP.
Tydzień 15 – 19 VII 2019
1. Zakończenie opracowywania raportu z ponownej oceny oddziaływania na środowisko.
2. Zakończenie opracowywania Projektów Budowlanych.
3. Analiza otrzymanych opinii od gestorów.
4. Złożenie wniosku o wydanie decyzji ZRID u Wojewody Zachodniopomorskiego w dniu 17.07.2019 r.
5. Opracowywanie projektów wykonawczych wszystkich branż.
6. Opracowywanie KIP dla węzła betoniarskiego.
Tydzień 08 – 12 VII 2019
1. Finalizacja wniosków do raportu z ponownej oceny oddziaływania na środowisko.
2. Poprawianie Projektów Budowlanych zgodnie z uwagami otrzymanymi od Weryfikatorów.
3. Analiza otrzymanych materiałów od gestorów.
4. Trwają uzgodnienia projektu podziału nieruchomości – etap uzyskiwania wpisu do ewidencji materiałów zasobu.
5. Kompletowanie załączników do wniosku o ZRID.
6. Opracowywanie projektów wykonawczych.
Tydzień 01 – 05 VII 2019
1. Finalizacja wniosków do raportu z ponownej oceny oddziaływania na środowisko.
2. Poprawianie Projektów Budowlanych zgodnie z uwagami otrzymanymi podczas spotkania – Przegląd Dokumentów Wykonawcy Nr 3.
3. Analiza otrzymanych materiałów od gestorów.
4. Trwają uzgodnienia projektu podziału nieruchomości.
5. Finalizowanie treści wystąpienia do wniosku o ZRID.
6. Opracowywanie załączników do wniosku o ZRID.
7. Opracowywanie projektów wykonawczych.