Lipiec 2020

Tydzień 20 – 26 VII 2020 RAPORT Z POSTĘPU PRAC Przebudowa linii wysokiego napięcia (110kV), sieci wodno-kanalizacyjnych oraz gazu średniego ciśnienia w rejonie komory odbiorczej TBM to prace, które w minionym tygodniu toczyły się na wyspie Wolin. Po drugiej stronie cieśniny Świny, czyli na wyspie Uznam, także usuwane były kolizje gazowe

Czytaj więcej »

Tunnel Boring Machine gotowa do użytku!

Prace przy budowie maszyny, która wydrąży tunel pod Świną, dobiegły końca. Mimo panującej pandemii koronawirusa chińska firma CREG (China Railway Engineering Group) z powodzeniem zakończyła kilkudniowe testy. Od połowy czerwca Tunnel Boring Machine jest już gotowa do użytku.Maszyna drążąca tunel (TBM) zostanie teraz rozłożona na 129 elementów zajmujących powierzchnię ponad

Czytaj więcej »

Czerwiec 2020

Tydzień 22 –  28 VI 2020 RAPORT Z POSTĘPU PRAC W okresie od 22 czerwca do 28 czerwca 2020 roku (na wyspie Uznam) kontynuowano budowę ścian szczelinowych dla tunelu odkrywkowego i odcinka rampy dojazdowej do tunelu (po obydwu stronach ulicy Karsiborskiej). Wykonano tu także – w części komory startowej TBM –

Czytaj więcej »

COVID-19 NIE ZAKŁÓCA PRAC PRZY BUDOWIE TUNELU

Mimo panującej pandemii koronawirusa trwająca od ubiegłego roku budowa tunelu pod Świną jest kontynuowana. Bez przeszkód, choć z drobnymi opóźnieniami, odbywa się także montaż maszyny TBM, która ten tunel wydrąży. Chińska firma CREG kontynuuje nadal prace w tym zakresie, które są obecnie dalece zaawansowane. CO Z MASZYNĄ TBM? W pełni gotowe są

Czytaj więcej »

Maj 2020

Tydzień 25 –  31 V 2020 RAPORT Z POSTĘPU PRAC W okresie od 25 maja do 31 maja 2020 roku (w części wyspy Wolin) Wykonawca skupiał się nadal na zabezpieczaniu linii kablowej wysokiego napięcia (w rejonie ulicy Fińskiej) oraz na robotach ziemnych i fundamentowych dla posadowienia słupów kratowych linii napowietrznej 110

Czytaj więcej »

Tunnel Boring Machine dalece zaawansowana!

Prace przy budowie maszyny, która wydrąży tunel pod Świną, nadal trwają. Mimo panującej pandemii koronawirusa chińska firma CREG (China Railway Engineering Group) kontynuuje rozpoczęty w ubiegłym roku montaż. Jest on obecnie dalece zaawansowany.W pełni gotowe są już silniki elektryczne, główne śruby napędowe i reduktory, a także główne łożysko, pompa hydrauliczna

Czytaj więcej »

Liczba odwiedzin: 55457
Projekt i wykonanie: M2 Studio

Ostatnia aktualizacja: 04.08.2020 r.